LET'S WORK TOGETHER.   Bine ați venit la HAHN+KOLB România
OCI
OCI/PUNCHOUT - Interfața de date integrată

În calitate de client HAHN+KOLB, nu numai că aveți posibilitatea de a comanda în magazinul nostru online, dar puteți transmite datele electronice direct din magazinul nostru online către sistemul dumneavoastră ERP (planificarea resurselor) sau către platforma dumneavoastră de achiziții electronice - desigur, cu toate informațiile despre produse, disponibilități și prețurile dumneavoastră individuale.

Odată ce interfața a fost configurată, puteți accesa cu ușurință magazinul nostru online din sistemul dvs. ERP, adăugați articolele dorite în coșul dvs. de cumpărături și transmiteți aceste articole incredibil de ușor către sistemul sau platforma dvs. cu un simplu clic prin OCI/PunchOut.

Coșul de cumpărături completat ajunge în sistemul dumneavoastră în timp real, este salvat acolo și poate trece apoi prin procesele dumneavoastră interne de aprobare înainte de a fi transmis în final ca o comandă către HAHN+KOLB prin EDI. Acest lucru vă simplifică semnificativ procesele de achiziție, vă reduce volumul de muncă administrativă și vă ajută să economisiți timp și costuri.

Tot ce aveți nevoie este un sistem de planificare a resurselor (ERP) sau o platformă de achiziții electronice adecvată.

 

Diferența dintre OCI și PunchOut

OCI și PunchOut sunt cele două interfețe standard cele mai comune pentru transferul de date de la magazinul online la un sistem ERP extern sau la o platformă de achiziții electronice. Ambele variante oferă funcționalități similare.

OCI

OCI este o interfață SAP standard. Dacă sistemul dvs. de planificare a resurselor este un sistem SAP, interfața OCI vă va permite să accesați direct magazinul online HAHN+KOLB. Acolo, puteți umple coșul cu produsele dorite și transmite datele despre produse către sistemul SAP cu un singur clic pentru a genera acolo comanda finală.

PunchOut

PunchOut este o interfață cXML care a fost introdusă de platforma de achiziții electronice SAP-ARIBA și este susținută de majoritatea platformelor. Aici are loc transmiterea de la platforma dvs. de achiziții publice la HAHN+KOLB. Puteți umple coșul de cumpărături ca de obicei și transmite acest lucru platformei dvs. de achiziții prin PunchOut.

Beneficiile dumneavoastră:

Gamă largă
Gamă largă

Acces rapid la peste 120.000 de articole.

Sortimente definibile
Sortimente definibile

Sortiment de articole ușor și individual definibil în magazinul online.

Prețuri individuale
Prețuri individuale

Clienții conectați văd prețurile la condițiile individuale ale companiei lor.

Creșterea productivității
Creșterea productivității

Nu mai este nevoie de dublă înregistrare în magazinul online și în sistemul ERP/platforma de comenzi.

Economie de timp
Economie de timp

Economii de timp în ceea ce privește comenzile, recepția mărfurilor și verificarea facturilor.

Clasificare eficientă
Clasificare eficientă

Suport pentru eCl@ss und UNSPSC.

Informații complete despre produse
Informații complete despre produse

Informații suplimentare, cum ar fi date CAD și date de tăiere, precum și fișe tehnice și videoclipuri ale produselor.

Disponibilitate în timp real
Disponibilitate în timp real

Afișarea în timp real a stării de disponibilitate a produselor, precum și a termenelor de livrare respective.

Transfer automat
Transfer automat

Toate datele sunt transferate către sistemul dumneavoastră ERP sau către platforma de achiziții.

Prevenirea erorilor
Prevenirea erorilor

Transferul automat evită erorile de introducere manuală.

Procese de aprobare
Procese de aprobare

Respectarea proceselor dvs. interne de aprobare.

Reducerea costurilor de achiziție
Reducerea costurilor de achiziție

Automatizarea vă permite să lucrați mai eficient și să vă reduceți costurile de achiziție.