În calitate de client HAHN+KOLB, nu numai că aveți posibilitatea de a comanda în magazinul nostru online, dar puteți transmite datele electronice direct din magazinul nostru online către sistemul dumneavoastră ERP (planificarea resurselor) sau către platforma dumneavoastră de achiziții electronice - desigur, cu toate informațiile despre produse, disponibilități și prețurile dumneavoastră individuale.
Odată ce interfața a fost configurată, puteți accesa cu ușurință magazinul nostru online din sistemul dvs. ERP, adăugați articolele dorite în coșul dvs. de cumpărături și transmiteți aceste articole incredibil de ușor către sistemul sau platforma dvs. cu un simplu clic prin OCI/PunchOut.
Coșul de cumpărături completat ajunge în sistemul dumneavoastră în timp real, este salvat acolo și poate trece apoi prin procesele dumneavoastră interne de aprobare înainte de a fi transmis în final ca o comandă către HAHN+KOLB prin EDI. Acest lucru vă simplifică semnificativ procesele de achiziție, vă reduce volumul de muncă administrativă și vă ajută să economisiți timp și costuri.
Tot ce aveți nevoie este un sistem de planificare a resurselor (ERP) sau o platformă de achiziții electronice adecvată.
Diferența dintre OCI și PunchOut
OCI și PunchOut sunt cele două interfețe standard cele mai comune pentru transferul de date de la magazinul online la un sistem ERP extern sau la o platformă de achiziții electronice. Ambele variante oferă funcționalități similare.
Beneficiile dumneavoastră:
Respectăm pe deplin confidențialitatea dvs. Pentru a vă face să vă simțiți în siguranță și încredere atunci când vizitați site-ul nostru web, respectăm toată legislația actuală atunci când colectăm, prelucrăm și folosim detalii personale.
Pentru colectarea datelor se folosesc cookie-uri. Nu vor fi stocate date personale. Cookie-urile pe care le folosim sunt descrise în Declarația noastră privind protecția datelor.