LET'S WORK TOGETHER.   Bine ați venit la HAHN+KOLB România
EDI
EDI - Schimbul electronic de date

În calitate de client HAHN+KOLB, nu numai că aveți posibilitatea de a plasa comenzi în magazinul nostru online sau de a transmite datele despre produse în sistemul dumneavoastră ERP prin OCI/PunchOut, dar puteți, de asemenea, să faceți schimb de date electronice direct cu sistemele noastre prin EDI.

Acest lucru simplifică în mod semnificativ procesele de achiziție, vă reduce volumul de muncă administrativă și vă ajută să economisiți timp și costuri.

Tot ce aveți nevoie este un sistem de planificare a resurselor (ERP) adecvat.

 

EDI

Prin intermediul schimbului electronic de date complet automatizat, fără hârtie, sau EDI, pe scurt, sistemul dumneavoastră ERP (planificarea resurselor) sau platforma de achiziții electronice poate fi conectat direct la sistemul nostru de planificare a resurselor. Acest lucru înlocuiește și automatizează metodele dvs. tradiționale de comunicare, cum ar fi telefonul, faxul sau e-mailurile, oferind efecte și beneficii vaste în ceea ce privește procesele dvs. zilnice de lucru în domeniul achizițiilor și administrației.

Acest schimb electronic de confirmări de comandă, comenzi, note de credit, note de livrare și facturi reduce efortul manual și, astfel, prea multe erori de introducere manuală. Pe scurt: economisiți timp și bani.

Beneficiile dumneavoastră:

Economii de timp
Economii de timp

Economii de timp în ceea ce privește comenzile, recepția mărfurilor și verificarea facturilor.

Fiabilitatea procesului
Fiabilitatea procesului

Fluxul și calitatea proceselor dumneavoastră sunt asigurate.

Sustenabilitate
Sustenabilitate

Schimbul de date este 100% fără hârtie.

Prevenirea erorilor
Prevenirea erorilor

Transferul automat evită erorile de introducere manuală.

Reducerea costurilor de achiziție
Reducerea costurilor de achiziție

Automatizarea vă permite să lucrați mai eficient și să vă reduceți costurile de achiziție.

Verificarea și arhivarea
Verificarea și arhivarea

Documentele transmise prin EDI sunt verificate, procesate și arhivate în mod automat.

 

Ne adaptăm la dumneavoastră și susținem următoarele formate:

Deoarece HAHN+KOLB oferă avantajele schimbului electronic de date atât companiilor mari, cât și celor mici, sunt acceptate toate formatele și tipurile de date standard EDI obișnuite. În plus, alte versiuni pot fi solicitate individual de către clienți. Puteți găsi o scurtă prezentare generală mai jos.

HAHN+KOLB acceptă următoarele formate pentru schimbul electronic de confirmări de comandă, comenzi, note de credit, note de livrare și facturi.

Tipuri de mesaje, cum ar fi:

> EDIFACT

> IDoc-XML

> openTRANS

> VDA

> CSV

> Alte formate la cerere

Formate de documente, cum ar fi:

> COMENZI (Comandă)

> ORDRSP (Confirmarea comenzii)

> DESADV (Notificare de expediere)

> INVOIC (Factura)

Schimb de date prin:

> OFTP2

> SFTP

> HTTPS

> Alte formate la cerere