LET'S WORK TOGETHER.   Bine ați venit la HAHN+KOLB România
Cataloage electronice
Cataloage electronice - Cumpărături rapide și convenabile cu date individuale

Doriți să optimizați procesele de achiziție din compania dumneavoastră și să integrați permanent datele noastre de produse în sistemul dumneavoastră de achiziții electronice?

În acest scop, vă putem pune la dispoziție date de catalog coordonate cu sistemul și cerințele dumneavoastră sub forma unui catalog electronic (e-catalog) în mai multe limbi diferite, cu informații actualizate despre produse, prețuri individuale pentru clienți, termene de livrare, imagini și fișe de date de siguranță și de produs.

 

Catalogul electronic

Un catalog electronic este un fișier care există într-un format definit. Acesta include întregul sortiment oferit de comerciantul cu amănuntul sau o selecție specifică a portofoliului de produse, adaptată individual pentru dumneavoastră.

Odată ce catalogul electronic personal a fost creat și integrat în platforma dvs. de achiziții electronice, acesta servește drept bază pentru schimbul electronic de date, garantând transmiterea fără erori a datelor despre articole (fără întreruperi media) - 24 de ore din 24. Această soluție electronică vă permite să vă optimizați achizițiile și să reduceți costurile de achiziție.

Putem furniza cataloage electronice în toate formatele uzuale (de exemplu, BMEcat, CIF, CSV, XLSX și txt). Clasificarea prin eCl@ss sau UNSPSC vă facilitează, de asemenea, procesele interne de atribuire a conturilor și de aprobare.

Contactați-ne.

Împreună, vom defini sortimentul dorit, conținutul adecvat și formatul potrivit pentru catalogul dvs. electronic. Managerii noștri de cataloage vor alcătui apoi catalogul dvs. electronic de produse, iar specialiștii noștri IT vor coordona împreună cu dvs. conectarea la sistemul dvs. de planificare a resurselor.

Beneficiile dumneavoastră

Fiabilitatea procesului
Fiabilitatea procesului

Fluxul și calitatea proceselor dumneavoastră sunt asigurate.

Consecvență
Consecvență

Căutare ușoară în sistemul dvs. de achiziții electronice, printr-o interfață de utilizator uniformă și independentă de furnizor.

Prevenirea erorilor
Prevenirea erorilor

Transferul automat evită erorile de introducere manuală.

Reducerea costurilor de achiziție
Reducerea costurilor de achiziție

Automatizarea vă permite să lucrați mai eficient și să vă reduceți costurile de achiziție.

Disponibilitatea datelor
Disponibilitatea datelor

Este asigurată disponibilitatea tuturor datelor din sistemul dvs. de planificare a resurselor întreprinderii.

Gestionarea pieselor C
Gestionarea pieselor C

Achiziționarea rapidă și fără complicații a pieselor C.